Jump to content

ceticet

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    18
  • Katılım

  • Son ziyaret

ceticet Hakkında

  • Derece
    Üye

Güncel Profil Ziyaretleri

706 profil görüntüleme
  1. reis bana ulaşabilir misin

  2. ceticet

    Oracle Ne Eski Sürüm Giriyor Ne Yeni

    57 İLE OLMUYOR KARDEŞİM NE YAZIK Kİ
  3. ceticet

    Oracle Ne Eski Sürüm Giriyor Ne Yeni

    GALİBA TAM OLARAK OKUMADIN KARDEŞİM. BİR DAHA OKURSAN ANLARSIN BELKİ. YAPTIK ZATEN
  4. ceticet

    Oracle Ne Eski Sürüm Giriyor Ne Yeni

    ÇALIŞTIRAMIYORUM KARDEŞİM BEN DE BEKLİYORUZ OLAN KOXPUN SÜRESİNE OLUYOR. YILLARDIR KULLANIYORUZ.
  5. ceticet

    Oracle Ne Eski Sürüm Giriyor Ne Yeni

    @DEVILCRAFT ???
  6. ORACLE NE ESKİ SÜRÜM GİRİYOR NE YENİ PATCH ATTIRMAZSAM OTO LOGİNLE GİRİŞ YAPINCA SERVER LİSTTEN ÖNCEKİ EKRANDA BEKLİYOR. MANUEL ENTER YAPSAM BİLE DC VERİYOR. PATCH ATTIRINCA ZATEN HATA VERİYOR. ESKİ SÜRÜM DE ÇALIŞMIYOR YENİ SÜRÜM DE. Bİ ÇÖZÜLSÜN ŞU SAATLERDİR OYUNA GİREMİYORUM
  7. ceticet

    Alemgame 0x000000 Hatası

    Alemgame 0x000000 hatası sevgili @DEVILCRAFT öncelikle hizmetin kalitesi için gerçekten teşekkürler. fakat bu hatayı aşamıyorum dünden beri giremiyorum. lütfen yardımcı olur musunuz. aynı hatayı alanlar da uplarsa sevinirim
  8. ceticet

    Alemgame 0x000000 Hatası

    ben de aynı hatayı alıyorum???
  9. biliyorum @[member='DevilCraft'] uğraşıyor. fakat en azından bi bilgilendirme yap be kardeşim. Süre boşa gidiyor. Hiç tık yok.
  10. yok mu daha çözebilen?
  11. hocam ben öyle bir şey yapmadım. ya connecting please wait ekranında donuyor ıd pass yazınca ya da hemen o yazı geçip server list gelmiyor.
  12. @[member='aktay28'] bir baksana kanka ya
  13. hadi ya. daha detaylı bilgi verebilir misin peki
  14. BİLGİSİ OLAN VARSA PAYLASSIN. C.E'DE VALLUE SABİT DEĞİL ??? OLUYOR 1 SANİYE SONRA.
×
×
  • Yeni Oluştur...