Jump to content

SenatorTR

Chat Member
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About SenatorTR

  • Rank
    Kalıcı Üye
  • Birthday 12/26/1986

İletişim Yöntemleri

  • Website URL
    http://senatortr.blogspot.com

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek
  1. myiyo nedir : global mo-web.net’in türkiye iştirakı olan myiyo, interaktif online araştırma hizmeti sunan, iletişim ağı ve pazar araştırmaları üzerine türkiye dahil dünyanın pek çok ülkesinde faaliyet gösteren bir araştırma şirketidir. myiyo, ulusal ve uluslararası şirketler, kuruluşlar ve hükümetler için çeşitli anketler düzenliyor. elde edilen sonuçlar genelde önemli kararların verilmesi için temel olarak kullanılıyor. (örneğin seçim anketi gibi) bu şekilde ankete katılanların isteklerine yönelik yeni ürünler ve hizmetler geliştirilmeye çalışılıyor. fikriniz myiyo için değerlidir ! her
  2. merhaba arkadaşlar bugün size internetten nasıl kolayca para kazanılır onu anlatıcam..malum çoğumuz öğrenciyiz veya ev geçindiriyoruz hepimiz istemezmiyiz okurken harçlığımız çıksın bu yöntemle günde dahi +50tl üstü para kazanabiliriz ayda iki defa ödeme alabiliriz 15 i ve 25inde bu ödemeleri paypall banka ve cep bankacılığıyla alabliriz.ödeme alt limiti 50tl dir.lafı uzatmadan adboxu anlatalım. ilk önce birçok para kazanma sitesini gezdiğimi ve aralarında en güvenilir olan adbox'u tanıtıcam sizlere adbox'daki mantık basit ya reklam veren olucaksınız yada reklamları tanıdan yayıncı.
  3. Arkadaşlar bugün size internetten çok kolay bi şekilde para kazanmayı anlatıcam Günde sadece 1 saatimi ayırarak 3 günde 154 tl para aldım Bu sitede para kazanmak için çok şey var ! istersen giriş parasıyla oyunlar oyna , kazan İstersende referans toplayarak kazan ! Referans toplayarak nasıl kazanacaz diyorsanız , Referans başına 3 TL veriyor bu site ! Ödeme kanıtı var İsterseniz parayı çekmeyip indirim kuponlarınada kullanabilirsiniz Anlatılacak gibi değil Siteye üye olup giriş yaptıktan sonra zaten anlıyacaksınız sitenin herşeyin En iyiside ne biliyormusunuz ? Diğer para kazandıran siteler gi
  4. link veremezsiniz diyor ben link vermiyom
  5. internetten para kazanma bölümüne açamadım
×
×
  • Create New...