Jump to content
  • Kaydol

ridley35

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    24
  • Katılım

  • Son ziyaret

ridley35 Hakkında

  • Derece
    Üye

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmemiş

Güncel Profil Ziyaretleri

312 profil görüntüleme
  1. ridley35

    Deathko Ve Acme Koxp

    hocam deathkoda kozp yokmu suan ?
  2. ridley35

    [Eski] Bir ban yemişim akıllara zarar

    betada ban yemeyi nasıl başardın
  3. Devil Hocam Bi yardım edermisin koxp alıcaktım

  4. DEVİL KOXP ALICAKTIM YARDIM EDERMİSİN ?

  5. Hocam ben koxp almak istiyorum kingdomda nasıl alabilirim en hızlı ve en rahat şekilde?

  6. ridley35

    [Eski] Kingdom dc sorunu.

    merhabalar kingdom koxp ne diye geçiyor acaba? ve nereden alabilirim en hızlı şekilde?
  7. 20xx koxpta sıkıntı olarak madenin güzel çalıştıgını fakettim fakat balıkta aynı şeyi söylemem mümkün deil fish sekmesine geçtiginizde fish yeri kaydet gelmiyor yanı orası hic acılmıyor diye bilirim balık yapamıyorsunuz kısaca devil'ın acilen buna bir çözüm bulması gerekiyor saygılarımla iyi çalışmalar...
  8. evet kardeşim 20xx koxptur o onu ındırıp otologinsiz de kullanabılırsın ama oto loginsizde en fazla 2tane multi acabılıyorsun :S
  9. soacs bnm bıldıgım 1299da kullanılıyor soacs devri bitti artık iş yapmaz soacsh oracle game 1temmuzda acılıcak olan serverda 20xx skip serverdır digerini bilmiyorum ve onun ıcınde suan 20xx koxp mevcut yani ama sadece 2multı acabılıyorsun fazlasına ızın verılmıyor
  10. ridley35

    19xx [Eski] 20xxx Koxp Fiyatı Hakkında

    Aşırı pahalı yapmışssın hocam 50tl yapın bari oto loginsiz 150tl nedir çok aşırı kacmış inş otologinsiz 50tl yaparsın bizde kullanabiliriz iyi çalışmalar
  11. Şuan 19xx skip koxp kullanıcısıyım devil craft'ın v20xx'i 1 TLDEN satışa sundugunu gördüm ama hep yygden alıyordum yygde suan v20xx satışı yok bu site üzerinden nasıl koxp alabiliyoruz yardım ederseniz cok sevinirim iyi günler herkese.
  12. ridley35

    19xx [Eski] 7.2.3 Kapat Sorunu

    konu güncelldir kapat hatası hala devam etmekte her bankaya gidişinde car kapat yiyor.eski sürümlerde böyle bi skıntı yoktu 7.2.3. de bi problem var yetkilillerin lütfen bı konuya el atmasını rıca ederız.
  13. ridley35

    19xx kapat hatası almaktan ciğerimiz soldu ?

    hocam sürümle alakalı bı problem var cogu kısıde bu hata oldugu bariz belli sabahtan beri cidden cigerimiz soldu her bankaya gidişinde kapat yiyoruz var bi sıkıntı...
×
×
  • Yeni Oluştur...