Jump to content

powered26

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    37
  • Katılım

  • Son ziyaret

powered26 Hakkında

  • Derece
    Üye

Güncel Profil Ziyaretleri

698 profil görüntüleme
  1. powered26

    Steelko Not Defteri.

    Steelkoya başlıcam ama malesef soacs bot daga girer girmez soacs log defteri cıkıyor oyun kapanıyor. diger serverlarda giriyor ama ne zaman düzeltilir.
  2. 5 saat once yatırdım hala bekliyorum :(
  3. SystemGaming başlıcam mage okcu fakat koxp giriş ekranında kngiht online görmüyor dosyada gözükmüyor nasıl bu sorunu çözeriz
  4. powered26

    Soacs bot ne zaman güncellenecek ?

    herkez bbekliyor işte kaptan bi gün bi süre verseler yeteicek
  5. powered26

    1299 Soacs Log HATASII

    30.1.2015 Saat 22:30 Civarında Bian-ko ya rez geldi. Ve oyuna giriş yapıp koxpada giriş yaptıgımızda Kalan Gün dedikten sonra Not defteri soacs yakalıyor. ne zaman güzelirrrr
  6. powered26

    SOAC 8.8.1 FIX BİANKODA GUNCEL SURUM ?

    Koxp Resten sonra fixlendi yaaa
  7. powered26

    Bi an ko. 1299

    soacs yakalıyor kanka :D:D
  8. powered26

    Bi an ko. 1299

    Suan bianko açıldı. deniyorum girmiyor. girdigi an soacs log verip kapanıyor alıdıgmdan beri kullanamadım daga
  9. powered26

    SOACH BOT PROBLEMİ

    kardeşim atak 800 yap r atak 900 yap
  10. powered26

    koxp21 crack (istek)

    koxp21 tarihte kaldı dostum :)
  11. powered26

    19XX XSkip TBL

    aktayın botu yapıyor bunu zaten :D
  12. powered26

    Darkness Kimdir ?

    hosgeldin kardo
  13. linkler gitmiş müdürr revengeronline icin yapsan süperolur :D
×
×
  • Yeni Oluştur...