Jump to content

erenerdem

Chat Member
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

About erenerdem

  • Rank
    Üye
  • Birthday 06/14/1994

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek

Recent Profile Visitors

731 profile views
  1. ACME BOT KULLANMA SORUNU ACME bot kullanırken saldırı başlat komutuna bastıgımızda önce merkez alın dıyor merkez almadan yapılmıyor mu ? Wallhack çalışmıyor wall hack tiki varken Yürüme Sorunu Var... mause ile bir yere tıkladık gidiyor w ye basınca geri dönuyor saçmalıyor char. bu dediklerim roniaonline için. inanın bak botla giriyorum aktif bile etmıyorum boşu boşuna botla giriş yapıyorum suan okçuyum ve hiçbir işime yaramıyor bu sorunları nasıl çözebilirim ronia da böyle sorunlar yaşıyan bir sürü kullanıcı var. nedir çözümü yardımcı olur musunuz ?
  2. Adam herseyi yazmis anlatmis hala rar sifresi ne nasil calisiyo diyen var yav harbiden öküz cok
  3. baba 2 pc var bende kardeşimde de var 1 pc toplam 3 ama ben bıle koxp olsun ısterim
  4. Arkadaşlar bildiğiniz gibi steamde yeni server açıldı adı Hellsgarem ve sadece Amerika Lokasyonlu , yani sadece amerikadan giriş yapılabilir normal yollar ile. Ama Biz Türkler de çare bitmiyor biliyorsunuz ki vpn ile giriş yapabiliriz. Proxy ile Multi Girebilmemiz için kullandığımız proxylerin amerika lokasyonlu olması gerekiyor. Türkiye satışa sunulan proxyler Türkiye lokasyonlu tabi doğal olarak başka ülke lokasyonlu olsa lag olur. USA lokasyonlu proxy satın alabileceğimiz bir site bir kişi var mı ? oda olarak satılıyor arkadaşımın dediğine göre 255 adet proxy olarak satın almam gerekiyor 25
  5. 1 pcden 1 sunucuya 2 char girdigin anda banlanma olasılıgın çok yüksek banlarda surekli TPT mi yazıyor bu taramalarda olmpia 3 e 2 char soktugun anlamına gelir örneğin unutma 1 IP den 2 char aynı sunucuya girme işini riske atma bende senden çok yedim emin ol tek sen degilsin
  6. kardesim oracle 19xx mi 20xx mi bide bana se hkkinda bilgi verir misin bi link falan atsan
  7. @DEVILCRAFT @aktay28 Elit Knight pvp serverında çalışan koxp var mi maden icin ? multi olursa daha iyi olur... Cevaplarinizi bekliyorum. server sahibi yyg bu arada
  8. 2 günde 2 sezon bitiyor sorsan hiç bos vakti yok :D
  9. Sunucunun Gitmemesini

  10. yav bılıyorum ben o ayakları sanala at hepsını 5 dk snra hepsi uygulama durdurma hatası versın 11 tane açabılyıorsan aç ? ben açım sana tw de verim gir gör o kadar kasmaz yani ;) hemde hepsini full açıyorum sadece wın modda senin bildiğin herşeyi biliyorm merk etme sen
  11. ben 6 char giriyorum sen 4 farkındaysan ;) ayrıca sen öyle giriyorsun ama 5 dk snra oyundan attıgını bizde biliyoruz hepsını sanal belleğe atıyorsun ama oyundan atıyor beni kekleyemezsın dostum :)
  12. http://i.hizliresim.com/3YLg6A.pngBuyur bak bakim aktaydan daha mı çok CPU yiyor böyle bilip bilmeden konuşuyorsunuz ya dellenıyorum ya... sırf senin için aktaysız girsim ulan aktayın sadece koxp zaten %5 cpu yıyor her biri sen neyin kafasındasın :D
  13. evet tek tek uğraş dedim geç kaldık sw ye bıraz uğraşımda goldenları alım snra rahat ederım :) Ruhum daralmıştı resmen birini göturuyorum öburunun ustu doluyordu 1 gunde normal mattocklarla 30 gb falan kasmıştım :D
  14. Benimde Kendime Özgü Taktiklerim Var Arkadaşlar Onlardan Faydalandım :) O Kadar Uğraşıyorum Bırakda Birkaç Açık Bulayim Değil Mi :)
×
×
  • Create New...