Jump to content

aliwes21

Chat Member
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. yok mu su kutuları ayarlamayı bilen ya ? istediğimiz itemleri almıyo hepsini topluyo nasıl ayarlciaz
  2. arkadaşlar roniaonline de kutu acarken listeyi actıgımda buss ve coin gözüküyo istediklerimi yazınca da toplamıyor her şeyi alıyor , sizde de öyle mi ? bu kutu acarken istediğimiz itemi almasını nasıl ayarlayacagız bilen war mı ?
  3. gelince yazar mısınız arkadaşlar ona göre relog atcam
  4. @OsmanBiLgin abi özelden yazar mısın link gözükmüyor yapamadım bi türlü
×
×
  • Create New...