Jump to content

apostal1

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    38
  • Katılım

  • Son ziyaret

apostal1 Hakkında

  • Derece
    Üye

İletişim Yöntemleri

  1. apostal1

    19xx Xsikipde Giriş e tıkla yeri gelmiyor.

    artık ilgilenin şu koxpla ama günlerimiz boşa gidiyor :S
  2. Alem game dün gece sw res attı res attıkda sonra launcherden acdımızda giriş yazısı kapalı , Aktay yeni sürüm çıkardığında calişiyor giriş yazısı ve koxp u aldık rahat 2 günü böyle girememişizdir aldımız koxplar böle sorunlar yaşandıgı için 15 +3 gün olması gerekdiğini düşünüyorum ve tabikide tavsiyem aldımız 15 günlük koxpda 2 3 gün böle sorun yaşıyoruz kafadan günlerimiz gidiorz . Yada koxp un süresi 15 günlük olucak koxp u her ne okadar oyunda bulunduysak kendisi süreden düşücek oyundna dc filan yersek koxp un süresi filan yine donucak daha etkili olur die düşünüorum.
  3. alemgamede key aldıım , id şifre üyelik aldım kayıt başarili dedi , key yükleme ekranında key başarıyla yükelnmiştir yazısı filan cıkmadı ama . daha sonra ko nun bulunduyu yerlere attım dosyaları , giriş ekranı sönük basma yeri yok , id şifre yazıorum ama giriş tıklama menüsü kapalı , Ded ayarlarıda yapıldı resimlerde gösderildiği gibi , Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi böyle bir hata alıyorum yardımcı olurmusunuz . windows 8.1 kullanıyorum aktay bot aldım çarları koxp a bırakim die ama daha giriş bile yapamadım :( v 7 1 9 son sürümünüde indirdim , acaba sorun bendemi var yoksa koxp tarafından mı biri cevap verebilirmi bu sorunu yaşıyan arkadaşlar varmı ve ( id şifre olusduruyorum başarılı diyor, key yükleme gelincede id yazıorum key yazıorum onayla diyince bişe cıkmıor onaylanmıştır vb. gibi yazılar filan . sonrada sunucu problemi die yeni metin belgisi olarak cıkıor yazı halinde ) bu sorunun çözümü nedir , aktay güncellememi yapıyor yoksa bu sorunu sadece benmi yaşıyorum biri allah aşkına cevap etsin yada yardım etsin .
  4. alemgamede key aldıım , id şifre üyelik aldım kayıt başarili dedi , key yükleme ekranında key başarıyla yükelnmiştir yazısı filan cıkmadı ama . daha sonra ko nun bulunduyu yerlere attım dosyaları , giriş ekranı sönük basma yeri yok , id şifre yazıorum ama giriş tıklama menüsü kapalı , Ded ayarlarıda yapıldı resimlerde gösderildiği gibi , Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi böyle bir hata alıyorum yardımcı olurmusunuz . windows 8.1 kullanıyorum aktay bot aldım çarları koxp a bırakim die ama daha giriş bile yapamadım :(
  5. Arkadaşlar elinde 20xx db si olan ve editleme işleminden anlıyan ve istediğim gibi ekleme işlemlerini yapıcak arkadaş arıyorum sağlam bi server açıcam , Yardım etmek isdiyen yada tl ile satan arkadaşlar iletişime geçerse sevinirim. Anlaşa biliriz maddi konuda yeterki işinin eri olsun. iletişim için : https://www.facebook.com/OmerKaaraoglu veya 538 989 9484 nolu numaradan ulaşabilirsiniz.
  6. apostal1

    Xskip mi güncellendi

    O multiler hangisi ben oyuna girsem yeter sadece ya :(
  7. apostal1

    Xskip mi güncellendi

    OYUNA GİREMİYORUZ OYUNA İD PAS YAZINCA OYUNDNA ATIOR BU SORUNU YAŞIYAN VARMI ??
  8. apostal1

    Speedy bot tamamen gitti

    herkezde aynı sorun var xsikipde güncelleme geldi bok oldu.
  9. apostal1

    DevilCrafty WallPaper Çalışması :) Vol 1

    güzel olmuş
  10. apostal1

    TheKo and Knightzone Walhack

    çalışmıyorr :(
  11. Oraclede çalışan oto kutu banada lazım acaba banada özelden link atarmısınız plsss .
  12. Malya beleş olan macrodan para isdiyor özellikle bu macroyu isdiyen arkadaşlar BU SAYFADANDA BULABİLİRSİNİZ İZMİ CAPSLOOCK MİNOR , http://devilcrafty.net/topic/4412-kullanilabilir-tum-macrolari-bu-konuda-toparladim/Burdada bütün macro programları . Bilmiyen arkadaşlara yardımcı olmak istedim.
  13. apostal1

    Hw. achgames vs.. okçu tbl

    post yetmiyor yaa güzel bir kardeşimiz özelden link atamazmı ?
  14. apostal1

    19xx c.e İle Asas TBL İÇİN GEREK KODLAR .

    Güzelde oracle gamede kodlar çalışmadı harfi harfiyen uyguladım :(
×
×
  • Yeni Oluştur...