Jump to content

yasin41

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    27
  • Katılım

  • Son ziyaret

  1. USKO [Eski] gözlüklü amcaya yakalanıyor bot ...

    Arkdaşlar oyunu silin sonra ccleaner la bi çerezleri felan silin sonra bi res atın 0 dan oyunu ve koxp kurun sorun cozuluyor suan oyna girdim sıkıntı yok bi 10 dk dırda problem yok
  2. USKO [Eski] gözlüklü amcaya yakalanıyor bot ...

    http://forum.nttgame.com/forum/showthread.php?226750-Oyuna-Girince-At%C4%B1yo-ve-Hata-Veriyo-Sebebi-Nedir aynn baya insan sorun yaşıyor bakalım son durum ne olucak
  3. USKO [Eski] gözlüklü amcaya yakalanıyor bot ...

    win 10 da aynı sorunu bende alıyorum 2 3 dk sonra gözlüklü cıkıyor
  4. SteamKO SpeedyBot SteamKO [ Her Şey Tek Başlık Altında ] Güncel !

    http://hizliresim.com/Rolpy7 tam 189 dk dır oyundayım resimde goruldugu gibi suan da 8li okla kasıyorum burninde nerdeyse 2 saat felan arkadaşlar tek dicegim foruma bakın devil ve aktay ne dediyse onu yapın sorun cıkmıyorum  xigncode  de yakalanmıyor bunu yazma amacımda cogu insan durmadan aynı şeyleri yazmış aktay ve devil dediklerini yapın bide formu gezin sorunların cozumun cogunu detaylı şekilde bulucaksınız bu arada adamsınız aktay ve devil 19xx 1299 de kullandım da bu efsane olmuş 33 bekliyorum seri oda geldimmi tamamdır :D
  5. [Eski] steam ko güncelleme sonrası xigncode yakalıyor

    devil 33 ne zaman gelir magelerin seri atmıyor buga giriyor 
  6. [Eski] Steam Koxp Hakkında

    iyi olur yakında zaten multi destegi cıkartırlar adamlar arı gibi çalışıyor
  7. [Eski] steam bot

    bende botta sorun yokta mage 33 seri yapıyorum skill atıyor mana gidiyor ama damage vurmuyor moba ?
  8. [Eski] SpeedyBot SteamKO

    yok aktay reis sende hata 20tl veriyolar oyunla alakaları yok mal gibi durmadan burdan yardıyolar biraz araştırın arkadaşlar tam 111 dk dır oyundayım seri seri kesiyorum adamlar uraşıyor daha kaç gun olmus koxp yaptılar tabi hatalar olucak ama biraz yapıcı olun teşşekur etmeyi bilin 
  9. [Eski] xSkip Koxp @Tüm sorular bu başlık altına

    devil reis aktay reis 7.0.6 da multi çalışlıyor 7.1.0 da knightonline ismini degiştimiyor multi kabul  etmiyor bi bakarsanız adamsınız bu arada
  10. [Eski] 19xx X-Skip Koxp DC ve WAR Flash (İstek)

    bence suan herşey on numara xskip koxpta 20 tl veriyosunuz 100tlık hızmett isyiuosunuz sacma oto pazar . Flash zaten char dc olmadıgı surece gitmez dc flash bi zahmet elle bas exp flash olabilir warıda elle bas 
  11. Soacs bot

    4KO game calışıyormu bilgisi olan varmı yourko yani avcısoft diyor koruma yada orda çalışacak koxp varmı ??
  12. [Eski] 19xx koxp sorunu

    5 char acık kapat hatası almıorum arada alıyor bu dediginşz olay bilgisayarın perfomans ile alakalı bence 
  13. [Eski] 19xx koxp sorunu

    aynn sunucu gitti gelir şimdi
×