Jump to content

ricardo12

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    28
  • Katılım

  • Son ziyaret

ricardo12 Hakkında

  • Derece
    Üye

Güncel Profil Ziyaretleri

565 profil görüntüleme
  1. ricardo12

    @aktay28 MULTİ GELMESELE MALESEF BIRAKICAM

    312391283 aydır var kardeşim HALA bekliyoruz :) @[member="aktay28"] @[member="DEVILCRAFT"]
  2. CCleaner fayda etmiyor. 15-20 kere denedim chara girmeyi. Olmuyor.
  3. ricardo12

    Multi abi multi

    Anladım teşekkür ederim
  4. ricardo12

    Multi abi multi

    Şu an evde 2 pc var. Kardeşimin kullandığında bronze var ve oyunda şu an. (Kardeşimde koxp yok, legal) Bende ise koxp var fakat hiç pre yok. Bizim multi açabilmemiz için bende hem bronze hem de koxp mu olması lazım? çünkü bugün denedim error in selected server hatası aldım. Nasıl bir yol izlemem lazım
  5. ricardo12

    En fazla 2 dk kullanım ve dc sorunu

    Aynı sorun bende de var. Defalarca yazdım. .20 ile de .21 ile de sıkıntı yaşıyorum. @[member="DEVILCRAFT"] @[member="aktay28"]
  6. ricardo12

    Saat 12 den beri gözlüklü amca

    Ben de aynı sorunu yaşıyorum @[member="aktay28"] @[member="DEVILCRAFT"] Bir bakar mısınız lütfen?
  7. Reis anlamadım senin demek istediğin bu botta k0xp dışarıdan bariz belli olması mı? GM geldiğinde her türlü anlaşılır ki o zaten genie olmadığı sürece her türlü banned :)
  8. @[member="aktay28"] hocam 21 ile oyuna girmeden yakalıyor. 20 ile girdikten 10 dakika sonra falan. Bir de bu "oku" kısmını anlayamadım oyuna 21 ile hiç giremiyorum ki. girdim diyelim; girdikten 5 dakika sonra görev yöneticisnden knightonline.exe'yi mi sonlandıracağım
  9. ricardo12

    Son versiyon

    Win 10 kullanıyorum. .21 sürümü ile daha oyunu açamadan; .20 ile oyunu açtıktan 10-15 dk sonra gözlüklü yakalıyor.
  10. ricardo12

    Farm slotu sorunu

    Ya kardeşim sana bi soru sorabilir miyim? Sen o slotlarda takılan bir arkadaşa benziyorsun :) Bu Wolf türlerinden en çok hangisi +8 atar? Yoksa hepsi eşit oranda mı atıyor? Bazıları Shadow Seeker ve Dark Eyes daha fazla atıyor deyu...
  11. ricardo12

    spedy bot multı

    Ya keşke gelse yeter artık biz de döşesek şunla bunla o botla bu botla uğraşmasak
  12. ricardo12

    Multi client ve oto login

    2 botta var kardeşim. Olayın uzmanı değilim ancak o kadar da zor olmayabilir. Bence @[member="DEVILCRAFT"] şu an durumdan memnun o yüzden pek üstünde durmuyor. Yoksa multinin anasını ağlatırdı şimdiye kadar. Bence :)
  13. ricardo12

    English Tutorial

    We all have the same problem for now. There is an update going on I guess. Try after 2-3 hours
  14. Kardeşim ben de yaşamıştım. Sürekli slota gidiyor geliyor falan. Ona ben şöyle bir şey bulmuştum. Koxpu 0'dan kurdum, eskisini sildim. Yeniden rotamı çizdim ayarlarımı tekrar yaptım paşa paşa çalışmıştı. Bir dene tavsiye ederim
  15. ricardo12

    Multi Açmak ?

    Merakla bekliyoruz. Umarım en kısa sürede çıkar. Sürekli forumu kontrol eder oldum herhangi bir gelişme var mı diye :D
×
×
  • Yeni Oluştur...