Jump to content
  • Kaydol

stronger92

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    30
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    1

stronger92 last won the day on Mart 25 2016

stronger92 had the most liked content!

stronger92 Hakkında

  • Derece
    Üye

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmemiş
  1. stronger92

    SteamKO [Eski] Multi abi multi

    aynen ekstradan proxy ile istenilen kadar multi karakter sokulmasını yapmasanız da olur şahsi düşüncem :P hatta tüm botlarda olmasada oyunun suyu çıkmasa şu banlarda dursa :D
  2. stronger92

    SteamKO [Eski] Multi abi multi

    açıkcası bende multi gelsin diye istiyordum sırf 2. karakterle pazar falan yaparım diye sonra çitinciler, trenler, cz yi esir alanlar sağolsun piyasayı folloş etti ee gmlerde buna dur demek için piyasaya düştü artık farmcılarada göz açtırmıyorlar. Açıkcası bende 3. karakteride banlatınca multi gelmemesi taraftarı olmaya başladım, ne güzel gm ler gaza gelmediği zamanlarda azar azar ağrısız başımız gelirimiz vardı :)
  3. rpr aktif etmezsen gitmezde ne için yapıyor olabilirsin bunu çok merak ettim :D
  4. stronger92

    SteamKO [Eski] Hapse neden atar?

    valla ben bir kere hapse düştüm onda da monster stoneda dağ taş gidiyordum :D arkadaşda bi kere pazarda düştü. tahminim hapis sebepleri, 1-dağ taş gitmek, 2-bir şekilde incelemeler sonucu illegal birşey yaptığın belirlenip suçüstü yapılamadığı için ban yerine hapise atmaları.
  5. stronger92

    19xx [Eski] toplu upgdrade connot perform diyor

    upgrade kağıdı son slotta ve basacağın itemle kağıt doğru ise yapması lazım hocam, bende yapıyordu.
  6. stronger92

    SteamKO [Eski] multi

    tamam hacım eğer olumlu olursa burada söylersen diğer arkadaşlarda kullanırlar, olmazsada bot defterinde yazdığı gibi yaparsın. bu versiyon test sürümdür, sorun yaşıyorsanız 2083.20 sürümüne geri dönünüz. zaten yarın arkadaşlar konuyla ilgilenirler.
  7. stronger92

    SteamKO [Eski] 2083.21 sürüm sorunlu

    hocam yeni başlık açmadan keşke foruma baksaydınız o şekilde birçok başlık var zaten yarın ilgilenirler konuyla ki klasörde not defterine baksaydınız; bu versiyon test sürümdür, sorun yaşıyorsanız 2083.20 sürümüne geri dönünüz. yazmışlar. ayrıca http://devilcrafty.net/topic/6192-multi/ konuya da bakarsan orada da kendime göre bir tavsiyede bulundum istersen onuda deneyebilirsin.
  8. stronger92

    SteamKO [Eski] multi

    beyler nacizane tavsiyede buluncam denemiş olursunuz, önce steamden yerel dosyaları tara diyin tarama yapsın yenilerini indirsin. bitince bilgisayara reset atın sonra siteden botu yeniden indirin öyle girmeyi deneyin bi bakalım belki çözüm olur.
  9. stronger92

    SteamKO [Eski] multi

    yok kardeşim hiçbir sorun vermedi windows 7 kullanıyorum bu arada. hatta diğer resimde de foto atmıştım yeni sürüm çıktığından beri kullanıyorum. burada da paylaşayım o fotoyu. hatta şuan 300 dk oldu.
  10. stronger92

    SteamKO [Eski] multi

    hocam bot çıktığı andan beri açık ve 281 dk oldu hiçbir sıkıntı yok ama döne döne her başlıkta yazdığım gibi yarın yeni versiyon çıakracağınızı gördüm tekrar diyeyim dedim, priestler için rpr ye giderken skill basımını durdurma olmazsa en azından heal falan atsa bot mükemmel haline ulaşmış olacak çünkü 5-6 kere yatmışımdır :)
  11. stronger92

    SteamKO [Eski] Son versiyon

    benimde 204 dk oldu en başarılı ve canavar sürüm bu olsa gerek :D tek sıkıntı her rpr gittiğimde ölüyorum onuda 22 de priest için rpr giderken skilleri tekrar aktif ederek çözecekler diye umut ediyorum :D
  12. 1060 dk dır falan v18 ile oyundaydım, v21 geldiğini gördüm çıktım ona girdim tam 136 dk dır da onunla oyundayım ban,dc tık yok canavar gibi maşallah :)
  13. Sanırım yakında bu kısıtlamaya olan sebebide aşarsınız :) şu rpr giderken heal buff gibi fonksiyonları v13 de ki gibi priest için tekrar aktif etseniz bot tadından yenmeyecek. Kral adamsınız vesselam şuan gayet stabil ve kullanışlı :)
×
×
  • Yeni Oluştur...