Jump to content
  • Kaydol

perzeus39

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    15
  • Katılım

  • Son ziyaret

perzeus39 Hakkında

  • Derece
    Üye

Güncel Profil Ziyaretleri

347 profil görüntüleme
  1. perzeus39

    USKO [Eski] Yeni sürüm dc veriyor patron

    hocam yeni sürümde maden de düzelmiş yanlış alarm verdim sorry @DEVILCRAFT
  2. perzeus39

    USKO [Eski] Yeni sürüm dc veriyor patron

    madeni başlat diyosun gidiyor kazmaya diye. maden durursa tekrar başlat tıklı olunca sürekli you are mining already diyip buga giriyor char. o tiki işaretlemeyince de madeni hiç yapmıyor tam olarak sorun bu hocam @DEVILCRAFT
  3. perzeus39

    USKO [Eski] Yeni sürüm dc veriyor patron

    @DEVILCRAFT tamamdır o zaman patron ben tekrar bi deneyeyim de maden konusunda hem fikir miyiz bi bende sorun yok heralde
  4. perzeus39

    USKO [Eski] Yeni sürüm dc veriyor patron

    @DEVILCRAFT el atar mısın patron
  5. Yeni sürüm DC veriyor patron Yeni sürüm dc veriyor patron tam olmamış galiba bi kontrol edermisiniz ayrıca maden yapmıyor ya onu da çözerseniz sevinirim @DEVILCRAFTY
  6. uskoda maden you are mining already hatası verip duruyor maden çalışmıyor! Uskoda madende maden durursa tekrar başlat seçeneği aktifken you are mining already hatası verip duruyor char buga giriyor bunun bi çözümü yok muudur ya @DEVILCRAFT
  7. EXP SEAL VAR MI ACİL YARDIM koxpta exp seal özelliği varmı ona göre alıcam özelliklere baktığımda göremedim @DEVILCRAFT
  8. @DEVILCRAFT 2dk dcsi yiyorum sorun sadece bende mi acaba oto proxy giriyorum
  9. @DEVILCRAFT cevap bekliyorumm
  10. perzeus39

    Knight Online USKO [ 800 NPoint Event ]

    Katıldım..
  11. perzeus39

    [Eski] Denemek istiyorum !!

    @DEVILCRAFT tamamdır dostum yeni forum güzel olmuş bu arada
  12. perzeus39

    [Eski] Denemek istiyorum !!

    @DEVILCRAFT battle priest için heal reaksiyonları atak hızınız falan iyi midir? memnun kalacaksın diyebilir misin bana ve oto kutunuzda ara sıra toplamıyor diyorlardı düzeldi mi acaba o sorunlar
  13. perzeus39

    [Eski] Denemek istiyorum !!

    @DEVILCRAFT ilgilensene bi dostum
  14. koxpu yarım saatliğine de olsa denemek istiyorum uzun süreli kullanıcam. acaba free saatler var mıdır?
×
×
  • Yeni Oluştur...