Jump to content
  • Kaydol

wdffg01

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    11
  • Katılım

  • Son ziyaret

wdffg01 Hakkında

  • Derece
    Üye

İletişim Yöntemleri

  • Skype
    mert.gedikli1
  1. wdffg01

    [Eski] xSkip Koxp @Tüm sorular bu başlık altına

    DARKKO için mage yarım el, priest yarım el tbl falan filan açılacak mı?
  2. wdffg01

    19xx [Eski] Dc problemi - Özellikle Darkko

    Kapat hatasi bende de cok oluyor koxpu durdur baslat yaparken
  3. Darkko oynuyosan forumda skill failed fix yayinladilar. Xskip yuzunden bugda skiller
  4. wdffg01

    19xx [Eski] xSkip Koxp RunTime+++ Hatası

    Her şey tamam hocam son bir sorum var :D . Bilgisayarımda karakterin atak yaptığını görmek istiyorum. Xskip SS aldığında karakter hareketsiz vurmamalı yani. Genel'den Legal Yap'ı işaretledim fakat etkilemiyor sanırım Archer'ı. Onu ekleyebilir misiniz yada varsa ayarını gösterebilir misiniz?
  5. wdffg01

    19xx [Eski] xSkip Koxp RunTime+++ Hatası

    @DEVILCRAFT Skill buglarını da hallettim şimdi de koxpluk bir sorun var. Atak aktifleştiriyorum yeşile dönmüyor, sarıda kalıyor. Sebebi nedir?
  6. wdffg01

    19xx [Eski] xSkip Koxp RunTime+++ Hatası

    Virus degil farkli bi sorunmus. Simdide skiller bugda kaliyor ya. Atmiyor skilleri hocam.
  7. Runtime Library hatası alıyorum koxp ile oyunu başlatırken. Oyun C'de yüklü W10 64Bit kullanıyorum. Uyumluluk modunda denedim, yönetici olarak çalıştırmayı denedim, önce oyunu açıp sonra koxpu açmayı denedim, patch atmayı denedim, silip yükledim koxpu da oyunu da olmadı. Sorun nedir bilen var mı?
  8. Eyvallah da RunTime Library hatası veriyor Loading Data %54'te. Koxpu mu silip yükliyim yoksa oyunumu?
  9. Hocam keyleri ne zaman göndereceksiniz? Sonuçta resmi bir sistemde çalışıyorsunuz? Bir key 1 2 günde yollanır mı? Süreyi kısaltmanız gerek acilen.

  10. Yetkili kimse yok mu acaba? Gerçekten bu akşam ihtiyacım var bu koxpa. Skype'dan ekledim tüm yetkilileri ama kimse geri dönüş yapmadı.
  11. Merhaba, saat 19'da Ziraat'ten ATM aracılığıyla gönderim yaptım. Ticket attım fakat belirtilen sürenin dışına çıkıldığını gördüm. Bu akşam koxpun elimde olması gerekiyor. Bugünden sonra elime geçtiğinde koxpun bir anlamı kalmayacak diyebilirim. Lütfen ticketlara bakın, benimle birlikte 6 7 kişi daha ticket cevabı bekliyor. Lütfen yetkili arkadaşlar ilgilensin acil lütfen.
  12. @DEVILCRAFT DarKKO'da 19xx olarak başladı şu an patch 2xxx falan. Çalışır mı bir de ödemeleri ne zaman onaylayacaksınız
×
×
  • Yeni Oluştur...