Jump to content

ImTheDark

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    12
  • Katılım

  • Son ziyaret

ImTheDark Hakkında

  • Derece
    Üye

İletişim Yöntemleri

  • Skype
    LoydVladimir
  1. Birazdan denicem. İnşallah fixlenmemiştir, fixlendiysede şansımıza küselim :(
  2. Flood oluyor belki ama kusura bakma kardeşim kayıt başarısız hatası alıyorum
  3. ImTheDark

    Pk lık Şarkı Onerin beyler :D

    Eskidi biliyorum ama https://www.youtube.com/watch?v=omuYo49_SOQ tavsiye ederim pk çıkarken dinlemek için veya vs movielerde :)
  4. Yanlız bu harbi on numara olmuş be kardeşim harbiden eline sağlık 100 TL verip bunu alacağına veya 90-126 TL'ye macro mouse alacağına al indir doya doya kullan emeğin için çok teşekkürler.
  5. Hocam bunu bir ara yaptım oluyordu şuan yaptım ama malesef olmadı bendemi sorun veya fixlendimi bilmiyorum bunun başka bir yolu yokmudur acaba?
  6. Kardeşim cidden çok işime yaradı c.e'den bütün herşey yapabiliyorum senden bir ricam olucak eğer biliyorsan. Pelerin anahtarı aldığımız kadın var Knight Clerk diye onların bir kod'u var aynı mana potu skill kodları gibi onun kodunu bulabilirmisin acaba? Teşekkürler şimdiden.
  7. YapmaAsumanYaparimPansuman (Not: Paralı Özel Nick'li serverde görmüştüm)
  8. ImTheDark

    Xanty Bot Crack [SOACS] 2015

    Halen çalışıyor mu acaba bilgisi olan var mı?
  9. Fixlenmiş güncel yok mu ya :S
×
×
  • Yeni Oluştur...