Jump to content
  • Kaydol

hurşik

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    32
  • Katılım

  • Son ziyaret

  1. Arkadaşlar ben mi yanlış yapıyorum rpr ye giderken botu kapat seçeneği kapalı rpr dönüşü pod basmıyor ve önce town at seçeneği kapalı yine önce town sonra podcuya yürüyerek gidiyor aynı sorunu yaşayan var mı?
  2. hurşik

    SteamKO [Eski] gözlük sorunu

    Eski sürümlerde yakalanıyor ve işin ilginç tarafı hiç bir şekilde bilgilendirilmemek
  3. hurşik

    SteamKO [Eski] gözlük sorunu

    iki gündür her şeyi deniyorum çalışan sürümlerde çalışmaz oldu o yüzden bir şey denemeyin boşuna
  4. hurşik

    SteamKO [Eski] gözlük sorunu

    valla yıldım bende bugün 82 dakika oyunda kalabildim en fazla iki üç gündür boşu boşuna vaktimiz gidiyor bilgisayarın başında ya gözlüklü yakalıyor ya dc yiyoruz
  5. hurşik

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ [Eski] DC Flahs

    aynen ondan olmuştur teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :D
  6. Arkadaşlar DC premium kullanıyorum az önce priest ile kasmaya başladım ve sürekli belirli sürelerde dc flash basıyor önceden asasla kasarken günde 2 kere falan basardım normal mi aynı problemi yaşayan var mı
  7. hurşik

    SteamKO son gelen güncelleme ile

    Aynen bende yaşadım aynı sorunu en azından yattığı zaman kalkıp slota gidebilse Vaktimiz boşa gitmez. Ve rpr ye giderken light feet basmıyor bende..
  8. hurşik

    SteamKO [Eski] İyi geceler bir sorum olacaktı.

    mage olabilir mi?
  9. son sürümü indirdim rpr ve pod almaya giderken light feet kapanıyor aynı sorunu yaşayan var mı?
  10. Teşekkürler sorun çözüldü @[member="DEVILCRAFT"]
  11. Arkadaşlar yardım edin oyuna giriyorum servera girerken böyle bir hata alıyorum nedir bu nasıl çözülecek
  12. Arkadaşlar steam ağında mı sorun var ben giremiyorum başka yaşayan var mı?
  13. hurşik

    SteamKO [Eski] Oyundan Atıyor

    @[member="aharat"] Aynen dostum şimdi eski sürümü açtım çalışıyor
×
×
  • Yeni Oluştur...