Jump to content
  • Kaydol

adnaning

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    29
  • Katılım

  • Son ziyaret

  1. şuan oyunda olan arkadaşlar var ise bu sorunu nasıl halledeceğiz arkadaşlar güncel version 2082 suan gözüküyor bende
  2. adnaning

    SteamKO [Eski] 2083.16 sorun hala devam ediyor

    oyuna botsuz giriştede versiyon eski hatasını alıyorum ne yapmalıyım arkadaşlar
  3. adnaning

    SteamKO [Eski] Steam Ağına Giremiyorum

    ++++++++ suan düzeldi sanırsam ama
  4. adnaning

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ 2083.15 hala sorunlu

    yönetici olarak çalıştır kanka
  5. adnaning

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ 2083.15 güvenlik uyarısı

    bot yönetici calıstığında 0 sıkıntı
  6. adnaning

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ 2083.15 güvenlik uyarısı

    @[member="bülent radef"] knight launcer derken
  7. adnaning

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ 2083.15 güvenlik uyarısı

    bahsettiğim dc değil oyun kapanıyor
  8. adnaning

    SteamKO ÇÖZÜLDÜ 2083.15 güvenlik uyarısı

    @[member="aktay28"] yeni sürümde .14 den farkı yok yine aynı şekilde oyundan atıyor
  9. @[member="REPUBLIC"] i ile başlayan itemleri nasıl yapalım Iron or iron ?
  10. @[member="vante"] :D yanlıs mentionladın galiba
  11. @[member="Red026"] hocam ayarlarının resmini koyarmısın
  12. kardeşim sattı be :D apaçi gibi MiRaGe dagger bile yazdım çatır çatır sattı
  13. @[member="DEVILCRAFT"] reis dün gece karakterimi harpy e bıraktım yaklasık 6-7 saat orda kaldı. ve item toplaması butonunu 80k üzerini topla işaretledim. malum sonra inv dolunca gidip mdleri sunders a satıyor. bari böyle önüne geçelim dedim. fakat bu butonda calısmıyor. 6-7 saat sonunda inv bomboştu 1 item dahi yoktu. 80k ve üzeri drop atmaması 6-7 saat içinde imkansızdanda öte birşey. yeni sürüm için bu butonuda gözden geçirmeni diliyorum
  14. adnaning

    SteamKO [Eski] Okçu dc sorunu

    kardeşim istersen 1li ok at yine dc veriyor orası ayrıda. baska botlarda böyle problem yok saatlerce kastıgım adamlar oldu dc yemeden
  15. adnaning

    SteamKO [Eski] Korunacak itemler butonu

    @[member="DEVILCRAFT"] üstad peki listeden topla seçeneğinde ismi i ile başlayan itemleri nasıl yazmalıyız Iron mu yoksa iron mu
×
×
  • Yeni Oluştur...