Jump to content
  • Kaydol

Unsmech.1

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    23
  • Katılım

  • Son ziyaret

Unsmech.1 Hakkında

  • Derece
    Üye

Güncel Profil Ziyaretleri

568 profil görüntüleme
  1. Unsmech.1

    [Eski] Yourko da çalışacak koxp arıyorum

    bende arıyoum beyler eğer varsa bilginiz yazarsanız sevinirim..
  2. Kardeşim skype bakar mısın . SOacs bot aldı yollarmısın ..

    1. Unsmech.1

      Unsmech.1

      Skype bakarmısın kardeşim

       

  3. Unsmech.1

    19xx [Eski] Günde Kaç GB Kasıyorsunuz (19xx-20xx-21xx)

    xskip bi sevar söyleyinde bizde girelim kasalım D:
  4. Unsmech.1

    19xx [Eski] Neden?

    vallahi arkadaşlar Istırap bot aldık , 5 gün kullandık kullanamadık ve güncellemeler yapılmayacak gibi bir açıklama geldi. Şuan Istırap bot alan arkadaşlarla mağduruz. ve ne Skype üzerindne nasıl bir geri dönüş olacağı ya da ıstırap bot kullanıcılarının kalan günlerini nasıl vercekleri muallakta. beklemekteyiz..
  5. ISTIRAP BOT GÜNCELLEMESİNİ YOLLAR MISIN SKYPE ÜZERİNDEN YA DA BURADAN LİNK OLARA Bİ ŞEKİLDE YOLLARMSIN 1 HAFTA OLACAK ..

  6. ıstırap botun güncellemesini ne zaman vericeksiniz ?

  7. Istırap güncellemeyi yollarmısın kardeşim ..

  8. Kardeşim , ıstırap güncellemeleri ne zaman vericeksin..

  9. Kardeşim , ıstırap güncellemeleri ne zaman vericeksin..

  10. Unsmech.1

    19xx [Eski] Istırap Koxp Hapise atıyor!

    Aynen ama bota güncelleme gelmesi gerekiyor giriş yok hala
  11. Unsmech.1

    19xx [Eski] Istırap Koxp Hapise atıyor!

    bende ne koxpla , ne normal bir şekilde oyuna giriş sağlayamıyorum, char banmı yedi noldu karakter datada %99 'da donuyor:S :S
  12. Unsmech.1

    1299 [Eski] SOACS Koxp Satışlar Hk.

    Soac koxp satışı olacakmı bi açıklama yaparmısınz .. acilen soac koxp almam gerekiyor...
  13. uskogamede çalışıyorm u beyler. ?
  14. başlıkta'da söylediğim gibi arkadaşlar Uskogame'de oynayan arkadaşlar varsa bilgilendire bilirler mi ..
×
×
  • Yeni Oluştur...