Jump to content
  • Kaydol

ss1102

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    12
  • Katılım

  • Son ziyaret

  1. uzun süredir bu koxpu kullanıyorum fakat son fiyat artısın nedir hocam Devleti kendine örnek alıp ona göremi zam yapıyosun ben anlamadımki fiyat böyle kalacaksa biz 3 arkadaşa eyvallah bu kadar süre kullanmak yeter bizim gibi kim bilir daha kaç kişi almayı bırakacak
  2. ss1102

    Bot Launcher Çalışmıyor :/

    konu up konu up
  3. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    ticket attım fakat hala geri dönüş yapılmadı umarım en kısa sürede geri dönerler
  4. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    nasıl isticem adminden acaba daha ilgilenen olmadıki admine ulasıyım
  5. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    hala bir cevap alamadım konuyla alakalı yetkili yokmu forumda
  6. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    artık biri ilgilensin sunla allah aşkına
  7. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    nedemek bosuna ugrasıyoruz hocam 20 tl az paramı kolaymı kazanmak adam gibi birisi ilgilense bilgileri versem surada görücek kendiside
  8. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    artık birisi lütfen şu konuyla ilgilene bilirmi cidden can sıkıcı bir durum
  9. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    tickette attım fakat hala cevap veren birisi olmadı bukadar para kazanan bi forumun nsıl olurda canlı desteği olmaz
  10. ss1102

    19xx [Eski] KULLANICI ADI VEYA KEY HATASI LÜTFEN YARDIM !

    yeni id alıp keyi yüklemeyi denedim fakat gene aynı hatayı verdi hocam uzun süredir kullanıyorum zaten bunu 15 günde bir 20 tl düzenli ödemem var :D canımı sıktı bu olay ve bu konu ile muhattap ola bilecegim yetkili birini bulmak nekadar zor
  11. daha önce birçok kez bot satın aldım fakat bu akşam aldıgım botu yüklerken kullanıcı adı veya key hatası aldım bir türlü gönderdiginiz keyi yükleyemedim ne yaptıysam Acil yardımlarınızı bekliyorum malesef forumdada canlı destek diye bir buton yok
  12. daha önce birçok kez bot satın aldım fakat bu akşam aldıgım botu yüklerken kullanıcı adı veya key hatası aldım bir türlü gönderdiginiz keyi yükleyemedim ne yaptıysam Acil yardımlarınızı bekliyorum malesef forumdada canlı destek diye bir buton yok
×
×
  • Yeni Oluştur...