Jump to content

imageli12

Chat Member
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About imageli12

  • Rank
    Banned

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmemiş
  1. bakım varmış @[member="aktay28"] öyle yazdı
  2. 20 CHAR SOKTUYDUM NE GÜZEL MADENE HAY NYSE @[member="aktay28"] Düzelt artık sunu !
  3. NE ZAMAN GELİR ONU SÖYLE BİZE GERÇİ Bİ BOKA YARAMIYOR YİNE 16:56 16-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 16:56 16-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi16:56 16-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi16:56 16-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi16:56 16-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik
  4. Lan @[member="aktay28"] yapacagın işin durmadan hata veriyor düzelt sunu
  5. Düzeldi galiba bende suan hiç hata vermiyor aman diyem böyle dvm etsin :D
  6. Hadi o adam 2 farklı ip ile giriyor ondan lan ben 1 pc den sadece 1 tane kxp acıom yine aynı şeyi veriyor
  7. @[member="devilcrafty"] KXPU YÖNETİCİ OLARAK ACIYORUM AMA KXP ACILMUYOR WİNDOWS 7 DE KALKTIMI KXP NE OLDU ??
  8. ALDIGIM ZAMANA GÜNE LANET OLSUN ESKİDEN BÖYLE DEĞİLDİN APO SEN PARA TATLI GELİNCE DEİŞMİŞİN HERALDE BUNE LAN 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu pro
  9. 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Sunucu problemi 23:32 24-4-2016 -> Sunucu bağlantısı beklenmedik şekilde kesildi. Olası Sebepler : Yavaş ağ bağlantısı,Su
  10. Buyur oyundanken atıyor yine nyse akşam akşam sövmek istemiyrm
  11. su olaya bi çare bulun @[member="DEVILCRAFT"] bune 2 de bir bağlantı yavas sifre yanlıs sürekli modeme resmi atıcam ben kardeşm 1 kxp acıoz yine aynı şey ...
×
×
  • Create New...