Jump to content

GuyWhoThinksAL

Üye
  • İçerik sayısı

    7
  • Katılım

  • Son ziyaret

GuyWhoThinksAL Hakkında

  • Derece
    Üye
  1. [Eski] Hapise düşmek

    Bilgilendirme: 2gündür kullanıyorum sorun çıkmadı.
  2. [Eski] Hapise düşmek

    @DEVILCRAFTMulti client denerken 1 kaç kere normalden de girmeye çalışmıştım hata raporu verip kapanmıştı tekrar girdiğimde patch atmıştı yoksa ondan mı yedim hapisi ?
  3. [Eski] Hapise düşmek

    Aslında şimdi aklıma geldi de benim madendeki hesabım hapiste değil, chaosta oto intihar açtığım yan çarı hapiste, yani o chaostan yemiş olmam büyük ihtimal. oto kutu (peri) de sıkıntı yok dediğinize göre büyük ihtimalle o yüzden yedim. Koxpla girdiğimde bilgi alamıyolarsa açabilirim diye düşünüyorum. Ama biraz düşünücem yardımların için teşekkürler. Aklımdaki sorular cevap buldu
  4. [Eski] Hapise düşmek

    Programı kanıtsız (video,ksc,vb) tespit edebiliyorlarsa kullanmayı bi süre bırakabilirim, ama edemiyorlarsa yakalanmam diye düşünüyorum. Bir kere chaosta acemilik yapıp oto intiharı açmıştım ordan da yemiş olabilirim. Başka arkadaşların başına geldiyse konuya yazsınlar merak ediyorum
  5. [Eski] Hapise düşmek

    Peki botu kullanmaya devam etsem bişey olur mu, takibe almış olabilirler mi ?
  6. [Eski] Hapise düşmek

    2 tane client çalışırken biri maden yapıyordu, diğerinde ise çöp slotunda kasmaya başlayacaktım oto loot (peri) seçeneğini denemek istedim, işaretledim ve botu başlattığım anda dc verdi. Maden yapan çara baktığımda ise o da dc yemişti. Sonuç olarak ikisi de Hapise girdi. Sebebi sizce nedir ? Herhangi biri, maden yapan hesabımı crye atmış olabilir mi ya da oto loot (peri) seçeneği sıkıntılı mı ? Dc preli hesabımı hapisten çıkarttım koxpu kullanmaya korkuyorum. Sebebi ne ise ona göre kullanıcam fikri olan var mı arkadaşlar. Şimdiden teşekkürler.
  7. aga ben de bir speedybot üyeliği var ama 2 tane client açmak istiyorum nasıl yapacağım, normal ko dan girince yakalanıyor 2 tane açamıyorum

  8. [Eski] Almayı düşünüyorum sorularım var.

    Evet arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi koxpu almayı düşünüyorum, bazı sorularım var. Öncelikle karşınıza çıkan güncel olarak rastlanan hatalar,buglardan bahsetmenizi istiyorum ona göre alacağım. Onun dışında koxpu kullanıp sık olarak ban yiyen veya yemiş arkadaş varsa bir bilgi verebilir mi ?
×