Jump to content
  • Kaydol

cey5za

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    12
  • Katılım

  • Son ziyaret

cey5za Hakkında

  • Derece
    Üye

İletişim Yöntemleri

  • Skype
    cey5za
  1. ACME KOXP 1 GUnluk BEYLER 1 GUNLUK KULLANIMLIK ACME KOXP VAR MI ACABA ?
  2. cey5za

    ACME [Eski] Ko4fun da calısacakmı

    deathko sorunu cozulecekmi yeni acme client geldi koxp görmüyo bil
  3. cey5za

    ACME [Eski] Death ko gelen patch koxp calışmıyor

    +++++++++++++++++++++ müdahale edin paramız gidiyor oyun oynamıyorz şuan
  4. punisher deathkoyu koxp görmüyo  adamlar acme client game oyununu kurmuş clienti değişmiş 

    koxpla girebilsen bile ismin yazmıyor koxpta 

  5. cey5za

    ACME [Eski] Death ko gelen patch koxp calışmıyor

    punisher acme game cliente gecildi o yüzden koxp oyunu görmüyo koxpla girseniz bile isminiz koxpda yazmıyo bunlar bi kacı
  6. cey5za

    ACME [Eski] Deathko yeni versiyona geçti Koxp fixlendi

    aynen öyle yarraklardayız
  7. cey5za

    ACME [Eski] Kullanici adi veya key hatasi

    ACME (xSkip) Koxp aldım 20 tl ye sonteklif ten key i girdim fakat kullanım süreniz kalmamıştır diyo dün aldım daha.. bilgiler mevcut fakat iletişim gececeğim kişi yok
  8. cey5za

    ACME [Eski] Kullanici adi veya key hatasi

    @DEVILCRAFT Bİ YARDIMCI OLUN SKYPE DA EKLEDIM BAKMIYOSUNUZ
  9. kanka bende epin aldım guncellenmesi lazım epinin deathko aynısı :( skype danda cevap gelmiyor
  10. hocam kolay gelsin bişi sorucaktım bende giriyorum 2 tane epin var yeni aldım fakat key hatası diyo ardından süreniz kalmamış fln neden acaba ? yeni aldım daha bugün

  11. cey5za

    ACME [Eski] Kullanici adi veya key hatasi

    @MrPunisher abi yardım eder misin
  12. LÜTFEN YARDIM EDER MİSİN SKYPE DAN YADA ARIYIM DK VAR.. YARDIM LAZIM 2 TANE KEY ALDIM 15 GÜNLÜK FAKAT KULLANAMIYORUM
  13. cey5za

    ACME [Eski] Acma hata

    SATIN ALDIM SON TEKLİF TEN VE GİRİŞ YAPTIM EPİN İLE FAKAT SONRA HATA VERİYO kullanıcı adı veya key gecersiz diyo ne yapmam gerekiyor !!
×
×
  • Yeni Oluştur...