Jump to content

smlcan

Chat Member
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About smlcan

  • Rank
    Yardımcı

Recent Profile Visitors

444 profile views
  1. Uskobot abyys gem kırdırma ve upgrade stabil çalışıyor mu kullanan arkadaşlar bilgilendirir misiniz.
  2. Evet devil aktay ağa 2 3 gündür ağzımıza zıçtılar sessiz sedasız gelip banlıyolar :( Bi yolunu bulmanız lazım şu an bırakma aşamasına geldik resmen ...60 a kasalım desek banlanıyoz sürekli ömrümüzü pc basında char kasarak gecirmicez herhalde :) Bi çare....... Noticesiz ban ı farkeden bi bot felan ?
  3. Aynen bende 280 tl kara gecince banlandım ama cok sinirlendim tren işine girecem ...
  4. Evet seri trade atınca başlıktaki durum gerçekleşiyor.İlgilenirmisiniz...
  5. Ağa v21 de dedektif açılıyor multi acmıs olarak görüyor multi game vs... bişiler diyo oyuna giremiyorum pc resetledim oyuna normal girdim sonra tekrar denedim yine aynı hata ne yapmam lazım?
  6. v21 de knight klasörüne devilcrafty.net diye dosya ekleniyor.Bu bizim için sıkıntı değil mi herhangi bir taramada? Birde versiyenda OKU metin belgesinde oyuna girdikten 5 dk sonra ko exe yi kapatırsanız %100 bypas demiş.Tam olarka ne yapmamız gerekiyor.Biraz önce 3. parti programı deyip gözlüklü çıktı.Yarım saat sonra ban yedim alttan da yazı geçmedi.Bunlarla bi alakası var mıdır DEVİL?
  7. @DEVILCRAFT Ağa son sürümde knight klasörünün içine bi dosya geliyo devilcrafty.net diye.Şimdi yanlıs anlama.Alttan yazı gecmemesine ragmen ban yedim towndayken.Sıkıntı bundan olabilir mi?
  8. Multi oto ban atıyo.Multi gelirse çok sıkıntı çıkar.Olurda gelirse arkadaşın dediği gibi multili ve multisiz seçenekler sunarsan bizlere çok iyi olur...
  9. Aynen ağa 2 gün önce dağa cıkınca town a atmıstı.Acaba onun cezası mı şimdiki.Yanımda kozper var baktım devam ediyor adam.Sadece beni atmıs galiba o günkü nün cezası...Bi dahakine normal oynasam fişlenmiş felan olabilir miyim tekrar bi ceza gelir mi?
  10. Evet arkadaşlar hapse girmiş 69 lvl char.Acaba tahmin ettiğim gibi dağa taşa çıkmaktan dolayı mı? Yoksa başka bir nedeni var mı. Hapisten cıkarıyorum şu an 40 tl masraf ettik :(
  11. Harbiden başımıza kuş sıçsa bottan bilecez :) Diğer botların olumsuz etkilerinde o kadar kalmışız ki speedy ide öyle zannediyoz.Anladım ki bi sıkıntı varsa %90 bizde :)
  12. Gerçi haklısın aga işi bilenlere karışmıcaksın.Neyse @DEVILCRAFT siz yine problem oldukça güncelleyin sıkıntız bizdeymiş anladım.Bundan sonra pek yazmam en baştan her seyi dogru yapıp yapmadıgımı bir kac defa kontrol eder en son buraya yazarım...Gerçekten çok ilgileniyosun bizlerle hizmet 10 numara ...Konuyu kitlesende olur.
  13. Ohh be yarım saatmi aldı ama hallettim..Modemi arkasından resetledim pc leri resetledim tüm indirilmiş eski sürümleri sildim v20 indirdim tüm ayarları tek tek yaptım.Düzeldi sonunda 10 dk dır problem yok.Umarım olmazda :)
×
×
  • Create New...