Jump to content

Oguzko

Chat Member
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Oguzko

  • Rank
    Üye

Recent Profile Visitors

535 profile views
  1. Ekstradan SAatteler kopan saattler Eklendi Saat kacda yukleyim kacta kapancagını bilmiyorsan ole geliyo olabilir Artık gun olarak atmamaktadır kac saat kapandı mesala simdi saat 1buckdan beri yapalı yani 1bcuk saat ekler hesabının saatini kontrol ettigine emin ol hatta dk bile tut.
  2. Ulan ne zaman hakkınızı Yedi Bi acıklayın aq k.bakmayın ama ben yaklasık 3 senedir alısveris yapıyorm Problem yok Kufur etmeyi sevmem hak ediyonuz Zorla Guzellik olmuyo Almayın KullanmaYın Botu arkadasım İlla Forumdanda Ban mı Atalım Size ne yapalım hayret işi yahu
  3. ATack ayarını 860-990 ayarla Duzelir
  4. http://www.turkko.net:89/panel/index.php?act=clanprofile&clanid=6014 burda En sonda 6014 Clan kodudur Yardımcı olduysam ne mutlu bana
  5. dedigi gibi 5 gunluk bot varsa 2 gunu bosa gitti diyebiliriz Ayrıca dostum Suresinde degilim ya tamamen hallet Eski Botla giris yapın O calısıor
  6. Oguzko

    Bi istek

    bakarsanız iyi olacak :)
  7. http://devilcrafty.net/topic/6525-sunucu-baglanti-kopmasi-hakkinda/
  8. Oguzko

    Bi istek

    @[member="aktay28"]
  9. Oguzko

    Bi istek

    @DEVILCRAFT @aktay28
  10. Oguzko

    Bi istek

    fragment kırdırma Paketi verir misin Seri sekilde Kodlar yeterli
  11. Oguzko

    19xx bot

    yyg de Stok bitmistir Taze Kullanılmamıs Kod lazım :D Skpyeden Bildir Yenileyince ([email protected])
  12. saocs botta olan 15 gunluk yeni cektim ama 2 e bolmek istiyorm asıl 15gunluk olan Bot Id ozbireis 7 gunu aktarılacak olan ıd ise ozbireis1 Lutfen ayarlanmasına Rica ederim Kolay gelsn
×
×
  • Create New...