Jump to content

wely

Chat Üye
  • İçerik sayısı

    55
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Days Won

    37

wely last won the day on Nisan 9 2017

wely had the most liked content!

1 Takipçi

wely Hakkında

  • Derece
    Yardımcı

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Belirtilmemiş

Güncel Profil Ziyaretleri

1.829 profil görüntüleme
  1. s.a hocam ardreamtr nin mage için tbl si varmı acaba elinde

  2. wely

    Xanty Bot Crack [SOACS] 2015

    @[member="Oha"] çalıştırma yöntemini paylaş konuya ekleyeyim
  3. wely

    Lost-ko TBL editör lazım !

    exeyi unpacklemeyi başarana göndereceğim çünkü exeyi unpacklemeden tbl editör hiç bir işinize yaramayacaktır.
  4. wely

    Lost-ko TBL editör lazım !

    lostkoda tbller exeye gömülü tblleri düzenlesen dahi çalışmaz exeyi unpacklemek gerekli eğer exeyi unpackleyebilirsen tbl editörünü yollarım sana
  5. wely

    47/1 Database olan varmı elinde ?

    maksat senin öğrenerek bunu yapman sen bir server sahibi olacaksan bu gibi basit işlemleri rahatlıkla yapıyor olman gerek server açıldıktan sonra herhangi bir yerde problem çıkarsa gelen userler kaçar gider
  6. wely

    47/1 Database olan varmı elinde ?

    47/1 için bir andream database bul öncelikle sonra level_up tablosundan 47 den sonrasını sil ebenezer içinden level ayarınıda 47 yap al sana 47 level birde başlangıç levelini 47 yap
  7. wely

    Xanty Bot Crack [SOACS] 2015

    Yöntemi iletin bakalım
  8. wely

    v1397 KO GUARD Orjinal Files !

    @[member="ItachiUchiha"] paylaşım için teşekkürler fakat "Ben Buraya kadar gelistirebildim bakalim siz nekadar gelistirebiliceksiniz" böyle bir şey yazmışsınız kaynak kodlar yok nasıl geliştireceğiz ?
  9. wely

    Xanty Bot Crack [SOACS] 2015

    @[member="yigmel"] bot bana ait değil muhtemelen fixlenmiştir çalışmıyorsa yapabileğim birşey yok
  10. @[member="OsmanBiLgin"] video koydum zaten ? moss zaten mesaj kuralını sağladığı için girdi çekilişe edit: çok pardon yanlış videoyu uplaod etmişim sorry.
  11. Kazanan üyemiz: mooss Yedek talihli: kamikaze684 Video Link: https://youtu.be/ip5qy5HClvw
  12. Katılan kişi sayısı: 17 Bazı kişiler 2 kez yazıldı listeye sebebi 2 şartı da sağlamalarıdır. Çekilişi bu gece yapacağım bir sorun olmazsa. Video şeklinde paylaşacağım. Bir arkadaşın 1 diğer bir arkadaşın 2 post eksiği vardı onları 50 olarak saydım. Katılım listesi OsmanBiLgin 143 mesaj OsmanBiLgin 22 konu Oha 128 mesaj fatal528 59 mesaj ZIMBA 77 mesaj kamikaze684 127 mesaj kamikaze684 15 konu ›Urî飰 85 mesaj ›Urî飰 9 konu mooss 53 mesaj hataffetmez 5 konu EquesTR 44 konu EquesTR 49 mesaj +1 benden ErenElibol 54 mesaj ALEJANDRO 1
  13. Arkadaşlar k.bakmayın iş güç unutmuşum katılanların listesini alıp gerekli kontroller yapıldıktan sonra çekilişi yapacağım videoya da çekerim paylaşırım.
  14. wely

    Soacs korumalarda dupe yapmak

    19xx de cheat engine ile yapılan bir dupe vardı fakat bunu yapabilmen için soacsta oyun açıkken cheat engineyi kullanabilmen gerekli diye biliyorum tradenin kodunu bulup o tarz birşey yapılıyordu ama test etmedim hiç
×
×
  • Yeni Oluştur...