Jump to content

kadircan45

Chat Member
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

kadircan45 last won the day on July 13 2017

kadircan45 had the most liked content!

1 Follower

About kadircan45

  • Rank
    Yardımcı

İletişim Yöntemleri

  • Skype
    byross-kadir

Profil Bilgileri

  • Cinsiyet :
    Erkek
  • İlgiler
    Visual Basic - C#

Recent Profile Visitors

786 profile views
  1. Merhaba Arkadaşlar daha önceki konularımdan tanıyanlar olabilir bir süredir knight online ara vermiştim sınavlarımdan dolayı tekrardan sizlerleyim. fazla uzatmadan prorgamımızın amacı ve kullanımına geçelim. Bi arkadaşım facebooktan yazmıştı ben 20-30 tane oyuna çar sokuyorum ve hangi clientin kapandıgını anlamıyorum diye bende onun için bi program yazmıştım sizinlede paylaşayım dedim. Kullanımı çok basittir programı açarsınız clientlerinizi oyuna sokarken prorgamdaki boşluğa client adresiniz yazıyorsunuz keyfinize bakıyorsunuz herhangi bir client kapandığı zaman dosya yolunun karşısı
  2. Büyük ihtimalle database den fixlemişler bu sefer yani el kaldırmadan nova atmayı fixledikleri gibi bende araştırıp yaptım 45 leri ve tekli skillerin bazılarını sorunsuz atıyor ,60 ve 70 novalarda failed veriyor ama devilcrafty koxpa eklenicek diyosa ekler :) gerçekten dediğiniz gibi bu hayatta bilgi vereceğin kişiyi iyi seçmelisin yoksa bazı zırtolar herşeyi satmaya kalkıyor :)
  3. minor programından kastın pedal ise forumda fusa pedal adında jerry pedal gibi hızlı yazılım mevcut araştırıp bulabilirsin
  4. TBL BÖLÜMÜ İŞLEVSİZ WALLHACK SORUNSUZ iş görür tekrardan teşekkürler
  5. eyvallah reis hemen homekoworldde deniyeceğim
  6. GÜNCELDİR homekoworld aktiftir
  7. Konuda yazıyor dostum 25 TL
  8. 19xx tüm serverlerde çalışmaktadır satışlar devam ediyor @TuRKs
  9. 25 TL konudada yazıyor fiyat
  10. Satışlarımız Devam Etmektedir
  11. Merhaba arkadaşlar, oraclegamer -Sunrise serverinde kc karşılığı Multiclient yöntemi verilecektir. Multiclientde dc sorunu vb. sorunlar yoktur istedğiniz kadar client sorunsuz olarak açabilirsiniz. İletişim için özel mesaj atabilirsiniz veya Facebook adresim https://www.facebook.com/kadocan.aydemir
×
×
  • Create New...