Jump to content

Genel Araştırma

'sorunu' etiketi için arama sonuçları.

  • Etiketlere Göre Ara

    Aralarına virgül koyarak ekleyin
  • Yazara Göre Ara

İçerik Türü


Forumlar

  • Serbest Forum
    • Serbest Konular
    • Garip Olaylar
    • Resimler
    • Videolar
    • Müzik Kutusu
    • Film, Dizi, Anime Odası
  • Knight Online World
    • Koxp Destek
    • Knight Online Private Serverlar (PS)
    • Programsız Paylaşımlar ( TBL , Bug )
    • Server Tanıtımı
    • P.S Clan & Tanışma
  • Knight Online Pazar Alanı
    • SteamKO Sunucuları
    • USKO Sunucuları
  • COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENSIVE (CS:GO) HACK
    • Genel
    • CFG
  • Genel Forum
    • Forum Duyuruları
    • Üye Tebrik ve Şikayet
    • Tanışma & Kaynaşma
    • Sorularınız ve İstekleriniz
  • FPS & MMORPG OYUNLARI
    • League Of Legends
    • BlackBox Repack
  • PC Oyunları
    • RPG-Aksiyon-Survivor [3RD Person]
    • FPS [First Person Shooter]
    • Strateji [3D]
    • Yarış - Spor
    • Oyun Hileleri
  • Bilgisayar & Donanım & WebMasters
    • İşletim Sistemleri
    • Full Programlar
    • Wireless - Kablosuz Teknolojiler
    • Script Paylaşım
  • Metin 2
  • Programming
    • Genel Programlama
    • C / Turbo C / C++
    • Borland C++
    • C# (CSharp)
    • Visual Basic / Studio
  • E-Ticaret , Hertürlü Alışveriş Yapabileceğiniz Bölüm
    • Alım ve Satım
    • İnternetten Para Kazanma
  • Özel
    • Çöp Kutusu

Kategoriler

  • Koxp Dosyaları
  • Diğer Hileler

Kategoriler

  • Koxp Kullanım

Araştırmada 153 sonuç bulundu

  1. Knightkingdom Koxp Banned Sorunu

    knightkingdom koxp BANNED sorunu Merhaba hocam knightkingdom da koxpla giriş yapıp Fosil kasma olayı var sadece koxpta oto kutuyu seçiyorum oyunun gmsi direk beni gördüğünde banlıyor oto kutu dahi açamicaksam nerde kullanacagım bu botu kalabalık oldugunda fark etmiyor ama para kasma slotlarını gezip nasıl bi sistemi varsa direk koxpla giriş yapan kişileri banlıyor....Bİ .ÇÖZÜMÜ VARMI
  2. SteamKO Steamko Oto Rpr Sorunu

    SteamKo oto rpr sorunu Delostayim otomatik rotada sunduirese kadar gidiyor rpr yapmadan geri donuyor ve bu boyle devam ediyor,manuel rotada ise katlari cikamiyor, magic hammer seri olarak basip bitiriyor. Ayni sekil maradondada rpr yapmadan geri geliyor sonra tekrar rprye gidiyor. Sizdede boylemi yoksa sadece bendemi . Uskoda sorun yok.
  3. Ban Sorunu Hakkinda Bilgi

    BAN SORUNU HAKKINDA BILGI DEATHKO SERVERINDE BAN YEDIMDE ACABA KOXPTA BAN ACMA OZELLIGI VARMI
  4. Speedy Bot Genıe

    speedy bot genıe sorunu daha dun aldığım speedybotun genıe sı bana gozukuyor adamlara gözükmüyor atağı falan kapayıp sadece genıe acıyorum ama sadece bana gözüktüğü gibi ayrıca genieli adamların bazılarında genie gözükmüyor. insanların bazılarında genıe olmadıgı ve afk olacagını soyledıgı zaman fark ettım bunun çözümü varmı genıeyı actıgımız zamanda otomatık atak baslatıyor bızım durdurma baslatma ayarımız yok sadece bıze gozuken bızım atak kapayıp actıgımız genıe nın bize faydası yokm sonucata baskalarına gozukecekkı adamlar sıkayet etmesın
  5. Acme koxp dc sorunu

    ACME KOXP DC SORUNU Yeni Acme Koxpta Knight Kingdomda Son güncelleme ile birlikte , okçuyu hızlı atak ve atak hızı 150 de slota bıraktıgımda sürekli bazen 1 bazen 5 bazen 10dkda bir dc oluyor , normal pazar yaparken falan sıkıntı olmuyor sadece atak yaparken bıraktığımda var bu sorun son güncellemeden beridir.
  6. Vpn ile acme sorunu

    VPN İLE ACME SORUNU arkadaşlar bende 3 tane laptop 2 tane de Acme Oto login var deathko proxy olayını kapatınca bende diğerinde vpn kullanmaya başladım lakin sorunum şu. Vpn kullanınca Acme oto login başka ip den bağlandığım için diğer pc deki botu kapatıyo bana bunun bi yolu varsa söylermisiniz. Kac gündür uğraşıyorum kafayı yicem
  7. Deathko Acme Multi Oto login 5 den fazla char açma sorunu 5 den fazla char sokamıyorum proxylede girmiyor nerde hata yapıyorum...
  8. Oto gem kırdırma sorunu

    Oto gem kırdırma sorunu Arkadaşlar merhaba Benim gibi otomatik gem\fragment kırırma ekranında sorun yaşayan var mı ? Rotayı falan her şeyi ayarlıyorum başlattıgımda chaotic genarator'ü acıyor ama kırdırmaya başlamıyor. Sırf bunun için almıştım koxp'u çözümü nedir acaba ? Forum'da güncellemeyle gelecek denmiş doğru mudur Teşekkürler
  9. Rotalı kutu kırma sorunu

    rotalı kutu kırma sorunu merhabalar deathkoda rotalı kutu kırma çalısmıyor sebebı nedir
  10. USKO Oto kutu sorunu

    OTO KUTU SORUNU MERHABA OTO KUTU DA SIKINTI YAŞIYORUM SADECE PARA TOPLUYOR HEPSİ SEÇENEGİNİ TIKLADIM YİNE PARA TOPLUYOR HERŞEYİ DENEDİM OLMADI FİKRİ OLAN ?
  11. [Eski] Acme bannet sorunu

    acme bannet sorunu koxp kullandigim icin banned aldim gayet dogal ancak pc ban aldigim icin oyuna giremiyorum tekrardan pc bannetden sonra tekrar nasil oyuna giris yapabiliriz bilgisi olan var mi
  12. SteamKO [Eski] Proxy sorunu

    proxy sorunu kolay gelsin youtubede gösterdiğiniz gibi 2 char sokmak için yaptım ama çalışmıyor proxy ler ayrıca oyunda açılmıyor zaten nedeni ne
  13. ACME Hızlı relog sorunu

    Hızlı Relog Sorunu Deathko upgrade yaparken Daha önceki sürümlerde hızlı relog sorunsuzca kullanıyordum. 1.9.9.5 sürümünde hızlı relog attığım zaman direk oyun donuyor ve dc yiyorum. win10 işletim sistemi kullanıyorum. kontrol edersen sevinirim.
  14. hızlı relog ve upgrade hepsini seç sorunu acil yardım hızlı relog a tıkladığımzaman pogramı kapat hatası alıyorum knight online exe çalışmayı durdurdu diyo oyundan atıyo bu nasıl relog anlamadım bi de upgrade ekranında hepsini seç seçeneği çalışmıyo nasıl yapabilirim güncellediğiniz hiç bir versiyonda çalışmıyo hepsini tek tek seçmemiz mi gerekiyo acil yardım ederseniz sevinirim deathko
  15. ACME [Eski] Acme dc sorunu drakin game

    acme dc sorunu Drakin Game Kolay gelsin, Okçu Ayarlarını tamamen yapmama rağmen tam 2. dakikada ısrarla dc alıyorum. otologin kullanıyorum ama sadece 2 tane hesap açık.
  16. ACME [Eski] Acme satın aldım dep sorunu

    Acme Satın aldım Dep sorunu Acme satın aldım ama dep ayarlarını dediğiniz gibi yaptım yinede giremiyorum yardım edebilir misiniz ? @DEVILCRAFT
  17. Stat verince oyun kapanma sorunu (acme) ozellıkler bellı statlara verınce bot dırek kendını kapatıyor bu sorunu herkes yasıyor sanırım acıl bır update getırebılırmısın cok can sıkıcı bır durum ozellıkle hp stat verınce her jobda dırek kapanıyor istisnasız @DEVILCRAFT
  18. USKO Magic hammer sorunu

    Magic hammer sorunu merhabalar, rpr tedariği yerine magic hammer kullanı işaretliyorum. rpr geldiğinde ilk bi kaç magic hammeri sorunsuz olarak basıyor ama sonrasında magic hammerleri kullanmaya calısıyorken basamadan bütün magic hammerleri bitiriyor. yardımcı olursanız sevinirim. Durability i 1100 falan yapıyorum
  19. ACME BOT KULLANMA SORUNU ACME BOT KULLANMA SORUNU ACME bot kullanırken saldırı başlat komutuna bastıgımızda önce merkez alın dıyor merkez almadan yapılmıyor mu ?
  20. [Eski] Acme koxp deathko yeşil kutu sorunu

    ACME KOXP DEATHKO YEŞİL KUTU SORUNU Merhabalar , Deathkoda acme koxp yeşil kutu kırmıyor kırmızı denedım kırıyor fakat yeşil kutu kırmıyor. Bu sorunu nasıl çözebiliriz ?
  21. ACME [Eski] Kapat hatası sorunu ..

    Kapat Hatası Sorunu .. Arkadaşlar ACME koxpu ilk defa kullanıyorum fakat çözemedigim tek konu , multi ile girerken ya 4. yada 5. karakteri girerken ( ldr.acme - inizilation error ) diye bi hata alıyorum ve daha sonrasında sıra sıra clientler program kapat hatası ile kapanmaya başlıyor , her yolu denedim fakat çözüm bulamadım , yardımcı olacak birisi varmı bu konuda , ram-işlemci tamamını kontrol ettim donanımsal olarak bi eksiklik yok %50 de iken bu hataları almaya başlıyor , sorunu çözemedim.
  22. ACME [Eski] Sundries oyundan atma sorunu

    sundries oyundan atma sorunu Merhaba; Köpek ve peri aldım oto tedarik yaparken sundriese gelince oyundan atıyor peri ve köpek yokken böyle bir sorun yoktu acaba bu sorunu çözebilir misin?
  23. [Eski] Google cloud sorunu

    google cloud sorunu s.a google cloud dan knight açmaya çalıştığımda sanal pc yasak diye hata veriyor çözümü varmı acaba
  24. ACME [Eski] Hızlı relog sorunu

    Hızlı Relog Sorunu Merhaba; Hızlı relog yapınca relogtan sonra bankayı açınca direkt oyundan atıyor bu sorunu da çözebilir misiniz lütfen...
  25. Tp Sonrası Genie Açmama sorunu Merhaba Devilcraft botla atak yaparken genie aç seçeeini seçiyorm atak başlatıyorum herşey normal ancak tp sonrası bot atak yapıyor ancak genie açmıyor bir ayarı varmı yoksa bunu düzeltirmisiniz
×