Jump to content
  • Kaydol

Önerilen Mesajlar

Oracle clienti üzerinden editledim her hangi bir hatası yoktur detaylıca test ettim sadece moradonda gateler kullanılabilir , yapmanız gerekenler şunlar ;
Resimdeki klasörleri mevcut client'iniz içerisinden siliyorsunuz.

Screenshot_11.png

Screenshot_7.png

Dikkat edin başka bir şey silmeyin.

Bunları sildikten sonra linkteki DevilCraft Maden Client v2 dosyasını indirin.

DevilCraft Maden Client v2 Tıkla İndir


Dosyayı Mevcut Clientiniz içerisine koyun ve "Buraya Çıkart" seçeneğine tıklayın

Screenshot_8.png

Yapacaklarımız bu kadar basit ^^

Ram Kullanımı ve GPU üzerinden performans kazandırır ve pc'yi rahat tutar koxplarımızdaki save cpu ile maksimum verim alırsınız
Screenshot_9.png

 

Bir kaç resim atayım pek belli olmasa da ^^

 

Öncelikle Oyun içerisinden Bir Görüntü

Screenshot_6.png

 

Madenden Bir Görüntü
 

Screenshot_10.png
 

ID - Şifre Ekranı 

Screenshot_2.png

 

Server Seçme Ekranı 

Screenshot_3.png

 

Char Seçme Ekranı 

Screenshot_4.png

 

Yükleme Ekranı 

Screenshot_5.png

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@@Erhan666 Oto login kullanıyorsan tekrar indir, char seçme yerinde enter yapamıyordu şimdi güncelledim

@@DEVILCRAFT aynen fark ettim elle enterlayip girincede knight online exe çaişmayi durdurdu diyordu. sen hatasiz test ettim diye yazınca sorun çikartmak istemedim :D tekrar denıyım bakiym

tarihinde Erhan666 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam yazdığım bu konuyla alakasız ama 2 2.5 gündür speedy usko botta securty hatası alıp yakalanıp duruyoruz , facebook sayfası uzerinden ve site üzerinden onlarca kişi sorunla ilgili yardım talep ediyoruz ancak ne bir geri dönüş ne bir açıklama ne de bir güncelleme alabilmiş değiliz. Rica ediyorum daha fazla mağdur etmeyin bizi artık 3güne yakın süredir pc başında haber bekliyoruz 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@@Erhan666 bir sıkıntı yok olduğu gibi verdim şuan da giriyor tekrardan , yazdıklarımı uygula ayrıca oracle game clienti üzerine yaptım

@@smhstyle güncelleme gelecek uğraşıyoruz dostum uyandığımda yani bugüne tekrar bilgilendiririm

çok sağolasın hocam sonunda en azından bir bilgi alabildik :) beklemedeyiz o halde

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@@Erhan666 bir sıkıntı yok olduğu gibi verdim şuan da giriyor tekrardan , yazdıklarımı uygula ayrıca oracle game clienti üzerine yaptım

@@smhstyle güncelleme gelecek uğraşıyoruz dostum uyandığımda yani bugüne tekrar bilgilendiririm

@@DEVILCRAFT Harfiyen uyguladım oracle clienti üzerine, özelliklede klasörleri silerken sayiyorum eksik fazla silmiyim diye. daha sonra senınkileri kopyaliyorum neyse diğer arkadaşlarda denesinde sorunsuz kullanıyorlarsa ben sonra tekrar denerim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aslında çok editledim abartı oldu bir dahaki sürüme trade gibi fonksiyonlarda görülür olur fakat böyle ufak boyut yapmam siz silersiniz anlatım geçerim

knka kapat hatasına çözüm yokmu ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

karakterleri ve etrafi silsen yeter bence sadece dag bayır seklınde kalsın bınalar ve karakterler gıtsın nıckler gozuksun yeter bence o bıle cok rahatlatiyor @@DEVILCRAFT

tarihinde wonnick tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

karakterleri ve etrafi silsen yeter bence sadece dag bayır seklınde kalsın bınalar ve karakterler gıtsın nıckler gozuksun yeter bence o bıle cok rahatlatiyor @@DEVILCRAFT

@ e öyle istiyosan sana dediğim 19xx deki fx item obje klasörlerini kullan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hocam dediğiniz şekilde açtığımda multi girebiliyorum fakat dedikleri gibi trade vs olmuyor , ben pazara koymak da istiyorum pazar maden vs gibi multi açmak istiyorum kısaca etraf falan gözüksün normal oyun olsun istiyorum hiç bi klasör silmeden attıgımda da knight online. exe acılmıyor bu sefer. anlattığınız şekilde yaptığımda açılıyor . hangi dosyaları silmem gerekir multi açabilmek için veya başka bi yolu var mıdır oracle de multi girmenin?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...